Ovim projektom želimo napraviti iskorak u ponudi školskih aktivnosti za učenike koje će im omogućiti povezivanje međupredmetnih nastavnih sadržaja, razvijanja kreativnosti i hobija te navika konzumiranja kulturnih sadržaja u školi, ali i izvan škole. Osmislili smo tri ključne aktivnosti i različite metode rada (istraživanje, posjet izložbama, stvaranje) kroz koje će učenici razvijati multifunkcionalnu pismenost (pretraživanje, vrednovanje informacija i stvaranje vlastitih digitalnih sadržaja), proširivanje znanja stečenih na satovima Povijesti, te primjenu vještina stečenih na satovima strukovnih predmeta u stvaranju eksponata za vlastiti izložbeni prostor u školi. Sudionici projekta će tijekom Dana otvorenih vrata škole predstaviti rezultate svojih istraživanja u obliku digitalne brošure (isprintani QR kodovi s digitalnom brošurom), eksponati u izložbenom prostoru i kratko predstavljanje aktivnosti popraćeno fotografijama.
Aktivnosti:
– predavanje o tehničkim materijalima – plastici, vođeno pretraživanje dostupnih izvora i literature u školskoj knjižnici na temu riječke industrijske baštine, vrednovanje informacija, autorska i srodna prava.
– posjet Palači Šećerane, posjet Riječkoj razvojnoj agenciji Porin i realizacija izložbe u školskom holu, edukativna šetnja kroz Ulicu M. Barača/Industrijsku ulicu.
– osnove 3D skeniranja i 3D printanje u plastici, lijevanje epoxy smole za izradu predmeta i izrada kalupa (torpedo, žiroskop, traktor, brodovi), izrada svijeća, printanje modela. Osmišljavanje i izrada digitalne brošure – prikaza povijesti industrije na zapadnom dijelu grada i škole u kontekstu riječke industrijske baštine koja je objavljena na školskim mrežnim stranicama, tiskana i prati postavljenu izložbu.